Gadżety reklamowe w formie miniatury

Gadżety reklamowe
Gadżety reklamowe

Właśnie wchodzisz na rynek ze swoim doskonałym produktem? Spędziłeś dużo czasu nad dopracowywaniem wszystkich szczegółów, a teraz chciałbyś trafić z nim do jak największej liczby odbiorców? Jeżeli twoja odpowiedź na powyższe pytania jest twierdząca, pamiętaj, że trzy czwarte sukcesu to dobra reklama. Musi ona dobrze oddawać charakter twojego produktu i sprawić, że w świadomości konsumenta pozostanie myśl o tym, co właśnie ty masz mu do zaoferowania.Dlatego też ofiaruj mu symboliczny przedmiot, który będzie mu się kojarzył z twoim produktem.

Rolę tę dobrze spełniają gadżety reklamowe. Ciekawym pomysłem jest stworzenie miniatury tego, co chciałbyś sprzedawać. Niech będzie to miniatura idealnie oddająca cechy swego oryginalnego odpowiednika o naturalnych rozmiarach, kunsztownie wykonana, aby przyciągała wzrok i wzbudzała ciekawość. Musi ona być stworzona z tego samego materiału, gdyż będzie ona świadectwem tego, co masz do zaoferowania.

Gadżety Reklamowe tylko wtedy spełniają swoją funkcję, jeżeli są nietypowe i rzucają się w oczy, a jest to możliwe tylko wtedy, gdy ich konstrukcja jest oparta na wyjątkowym koncepcie. Jeżeli jesteś na przykład producentem puzzli, doskonałym pomysłem będzie ofiarowanie potencjalnemu klientowi układanki o wymiarach 5x5cm, zawierającej kilka elementów i przedstawiającej obraz, który występuje również w wersji na sprzedaż. Prawdopodobnie zaspokoi on zmysł estetyczny twojego odbiorcy i zapragnie on posiadać odpowiednik o dużym formacie.

Innym ciekawym pomysłem jest umieszczenie na małych puzzlach zabawnej scenki, niczym z komiksu albo zagadki w formie rebusu, która zawierała będzie nazwę twojej firmy. Wtedy na pewno zapadnie ona każdemu w pamięć. Gadżety reklamowe to inwestycja warta wysiłku – można je nawet postawić na równi z docelowym produktem – gdyż to one właśnie mają szansę zasiać pragnienie pragnienie posiadania tego, co oferujesz, w głowach konsumentów. Ciekawy, zaskakujący pomysł, staranne wykonanie oraz szeroko zakrojona dystrybucja, aby jak najwięcej osób poznało twoją ofertą – oto mediatory twojego sukcesu!